Steel harbinger (NTSC)

HS1

  • (1 ks) Skladem
797 Kč
Kategorie: Playstation
 

Steel Harbinger je střílečka pro PlayStation, vydaná 30. října 1996. Hra je multidirekcionální střílečka z pohledu 3/4, která využívá živé akční full-motion videa pro posun příběhu. Hráči se ujímají role Mirandy Bowen, mladé ženy, která byla mutována na hybrid člověka a mimozemšťana, a je poslední nadějí lidstva v boji proti mimozemské invazi.

Příběh

V roce 2069 je Severní Amerika zmítána válkou, kdy Kanada a Mexiko bojují proti Spojeným státům. Brzy po začátku války však z vesmíru dopadnou mimozemské kalypsové kapsle, které na Zemi vylijí kovové chapadla. Tato chapadla útočí na lidi a zvířata, přičemž je okamžitě transformují do monstrozných biomechanických bytostí (půl-organických, půl-strojových), které mají za cíl zničit jakýkoliv lidský život, který potkají.

Dr. Bowen, vědec, zkoumá jednu z těchto kapslí, aby se dozvěděl více o mimozemské rase. Kapsle však vybuchne a napadne jeho dceru, Mirandu Bowen (kterou hraje herečka Wendi Kenya). Dr. Bowen se snaží přerušit útočící chapadlo, ale Miranda je již infikována. Transformuje se na Steel Harbinger: polovinu člověka a polovinu biomechanického mimozemšťana, což z ní činí poslední naději lidstva na přežití. Miranda musí bojovat proti mimozemským silám v oblastech jako Kansas, Las Vegas, San Francisco, Houston, Cape Canaveral, Washington, Antarktidu, mimozemský planetoid a dokonce i Měsíc, aby zachránila Zemi.

Herní mechaniky

Steel Harbinger je střílečka z pohledu shora, kde hráči ovládají Mirandu, která používá moderní a futuristické zbraně. Patří sem ruční zbraně, pušky M16, raketomety, energetické pušky, kanadská Icarus beam a další. Jako hybrid člověka a mimozemšťana má Miranda biologii, která se liší od normálních lidí. Může být fatálně zraněna slanou vodou, protože pády do vody rychle vyčerpávají její zdraví. Zdraví lze doplnit konzumací částí těl zabitých mimozemšťanů a lidských obětí.

Primárním cílem je aktivovat vojenský satelit, který bude chránit Zemi před pády mimozemských kapslí s chapadly. Dalšími cíli jsou zabíjení mimozemšťanů a záchrana lidských přeživších.

Grafika a zvuk

Hra využívá kombinaci 3D herního prostředí a živých akčních videí pro vytvoření dynamického příběhu. Grafika je v charakteristickém stylu z konce 90. let, s futuristickým designem a detailními zbraněmi a nepřáteli. Videa přidávají k dramatičnosti a umožňují hráčům zažít příběh, který je plný akce a napětí. Zvuková stránka se zaměřuje na dramatickou hudbu a zvukové efekty, které podtrhují apokalyptickou atmosféru a napětí z boje.

Recepce

Steel Harbinger získal smíšené recenze. Chváleny byly unikátní herní mechaniky a atmosféra, která kombinovala střílečku s prvky příběhu. Někteří kritici však upozornili na opakující se herní vzorce a nepříliš silný příběh. Navzdory těmto nedostatkům se hra stala zajímavým experimentem na hranici mezi tradičními hrami a filmovými zážitky.

Závěr

Steel Harbinger je akční střílečka, která kombinuje futuristické boje s živými akčními videi pro vytvoření intenzivního zážitku. Ačkoliv hra nemusí vyhovovat každému hráči, nabízí zábavnou a napínavou hratelnost pro ty, kteří mají rádi kombinaci střelby a vyprávění příběhu v interaktivním formátu.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
Bezpečnostní kontrola