Sentinel descendants in time
Popis
Sentinel: Descendants in Time (v polštině Sentinel: Strażnik Grobowca, také známá jako Realms of Illusion) je puzzle-adventura, která byla vydána v roce 2004. Hra je často označována jako "Myst-klon", protože její herní mechanismy a zaměření na logické hádanky připomínají populární sérii Myst. Vývoj hry byl mezinárodní, přičemž část práce probíhala v Polsku, scénář byl napsán v Austrálii a hlasové záznamy byly nahrány v Kanadě.
Hratelnost:
Sentinel: Descendants in Time se zaměřuje na řešení logických hádanek a prozkoumávání detailních prostředí, podobně jako Myst nebo Mysterious Journey II. Hráč musí interagovat s prostředím a experimentovat, aby zjistil, jak funguje složitá technologie a tajemné stroje ve hře. Puzzles jsou klíčové pro postup v příběhu a hra podporuje nelineární exploraci.
Systém nápovědy: Hra obsahuje systém nápovědy, který se aktivuje podobně jako v Myst IV. Pokud je zapnutý, hráč dostane vodítka a cíle, jakmile se přiblíží k určité hádance, což pomáhá udržet hráče na správné cestě, aniž by to bylo příliš těžké.
Příběh:
Příběh se odehrává v neupřesněné budoucnosti a sleduje mladého muže jménem Beni, jehož sestra byla unesena. To ho přiměje vydat se na cestu do hrobky dávno zaniklé technologicky vyspělé civilizace. Beni musí prozkoumat její ruiny, odhalit tajemství této ztracené civilizace a překonat nebezpečí, která na něj čekají.
Vývoj:
Příběh hry je založen na dříve publikovaném příběhu The Ichneumon and the Dormeuse, který poprvé vyšel v britském časopise Interzone v roce 1996. Během vývoje se autoři inspirovali různými uměleckými směry, jako je Gaudí, Art Nouveau a Simmons' Hyperion, což ovlivnilo design fantastických světů ve hře.
Designová filozofie: Jedním z významných rozhodnutí při vývoji hry bylo vyhnout se časově omezeným sekvencím a smrtelným stavům, což bylo ovlivněno negativními reakcemi na podobné mechaniky v jejich předchozím projektu, Reah. Cílem vývojářů bylo vytvořit adventuru, která není založená na násilí nebo stresujících situacích, ale na logickém myšlení a klidné exploraci.
Shrnutí:
Sentinel: Descendants in Time je puzzle-adventura, která se soustředí na logické hádanky, prozkoumávání fascinujícího sci-fi světa a řešení technických záhad. S podobnostmi k Myst nabízí hráčům výzvy v podobě složitých hádanek, přičemž se zaměřuje na non-violentní a klidný herní zážitek. Hráči, kteří mají rádi pomalé tempo a důraz na objevování, si tuto hru jistě užijí.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.